7.00 - 8.30 | Przychodzenie dzieci do przedszkola. Czynności opiekuńcze, porządkowe i organizacyjne, pełnienie dyżurów przez dzieci. Zabawy swobodne. Wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela. Indywidualna praca z dziećmi. |
8.30 - 8.45 | Zabawy ruchowe lub ćwiczenia poranne o wielostronnym ruchu. |
8.45 - 9.00 | Przygotowanie do śniadania. Zabiegi higieniczne. Czynności samoobsługowe. Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych. Modlitwa poranna. |
9.00 - 9.30 | Śniadanie. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania. Zabawy dowolne. |
10.00 - 11.45 | Zajęcia programowe z całą grupą - realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności w oparciu o podstawę programową, zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w ogrodzie przedszkolnym lub w sali, spacery, wycieczki, zabawy swobodne. |
11.45 - 12.00 | Przygotowanie do obiadu. Pełnienie dyżurów przez dzieci. Zabiegi higieniczne. Czynności samoobsługowe. |
12.00 - 12.30 | Obiad. Rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami. |
12.30 - 14.15 | Zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym. Zabawy badawcze, eksperymenty w sali lub na świeżym powietrzu. Zabawy na powietrzu z wykorzystaniem urządzeń rekreacyjnych, spacery. Zajęcia dodatkowe. Odpoczynek w sypialni dla najmłodszych. |
14.15 - 14.30 | Przygotowanie do podwieczorku. |
14.30 - 14.45 | Podwieczorek. |
14.50 - 15.05 | Spotkanie z Biblią |
Plan dnia
- Szczegóły